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작성일 : 11-09-09 18:00 / 조회 : 2,518

시인 | [아이센가드]-음유개발일지 번역중...

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작성자 백발100중 쪽지보내기 메일보내기 자기소개 아이디로 검색 전체게시물

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평갑 - 가장 중요
음유는 더이상 평갑을 착용할 수 없습니다.
음유가 평갑을 착용할 수 있는 그 특성은 균등한 가치가 있는 무언가로 바뀌어질 것입니다.
귀속되거나 입고 있는 어떠한 평갑도 아이센가드 확장팩이 나오면 경갑으로 변경되므로
이 주석은 중요합니다.
 
용어들 (?? 전문용어)
음유의 기술은 연주와 음악에 기초를 두고 있습니다.
비록 여러면에서 일관성이 없지만 음유기술의 전문용어는 항상 음악적 용어와 가깝게 연결되어 있습니다.
음악적 전문용어에 대한 의지는 어느정도 확대되어 왔다는 것은 진실로 남아있습니다.
당신이 이 글을 읽으면 그 연관성을 연관성을 알게 될 것입니다.

발라드
음유에게 처음 변경되는 부분으로 느껴질 것이다.
더 이상 음유는 다음 단계로 넘어가기 위해 이전단계의 발라드를 사용할 필요가 없다.
발라드는 3개의 타입으로 통합된다:메이저(Major), 마이너(Minor) 그리고 퍼펙트(Perfect)
이 용어는 확실히 음악에 뿌리를 두고 있다.
Minor는 약해지거나 조화롭지 못한 소리를 만드는 간격과 화음(chord)을 말합니다.
Major는 강렬하고 기쁜 소리를 만드는 간격과 화음이다.
Perfect는 전체 사운드톤과 공명을 완벽하게 정리하는 진보된 화음과 간격을 말합니다.
각각의 발라드는 여전히 음유에게 버퍼를 제공합니다.
그러나 그 버퍼들은 음유가 사용하는 자세의 최종목적과 좀더 가깝게 연결되어 있습니다.
다음 섹션에 설명할 그 자세는 대략 힐링, 데미지 그리고 파워감소와 같습니다.
각각의 발라드는 힐량 증가, 파워 감소 또는 데미지가 증가되는 버퍼를 제공합니다.
이전의 시스템과 달리 짧은시간에 사라지지 않는 버퍼이다.
이전처럼 이 버퍼는 음유를 크게 향상 시키는 버퍼는 아니다.
대신에 이 버퍼는 짧은 시간의 전투가 끝나거나 다른 스킬 사용으로 제거될때까지 활성화되어 있다.
덧붙여말하면 각각의 발라드는 타겟에게 데미지를 증가시키는 버퍼를 제공한다.
메이저 발라드의 경우, 자세에 따라 힐이나 데미지가 증가되는 2개의 목적이 있다.
 
Minor Ballad
 

  이것이 Minor발라드의 아이콘이다.
 이것은 Minor발라드 버퍼 아이콘
이 Minor발라드는 첫번째의 데미지-힐링 발라드이다.
이것은 당신의 무기에 tactical 보너스 수치를 획득하는 직접적인 데미지 스킬이다.
그것은 전투중인 어떠한 상황에서도 개시되어 사용할 수 있다.
tactical skill 3% 향상
outgoing healing이 1% 증가
노래를 부르는 데 드는 마나감소 1%
 
 
Perfect Ballad
 이것은 Perfect 발라드 아이콘이다.
 이것은 Perfect 발라드 버퍼 아이콘이다.

이 Perfect는 두번째의 데미지-힐링 발라드이다.
이것은 당신의 무기에 tactical 보너스 수치를 획득하는 직접적인 데미지 스킬이다.
그것은 전투중인 어떠한 상황에서도 개시되어 사용할 수 있다.
tactical skill 1% 향상
outgoing healing 1% 향상
노래를 부르는데 드는 마나 감소 3%,
 
 
Major Ballad
 Major 발라드의 힐링 버젼 아이콘
 Major 발라드의 딜링 버젼 아이콘
 Major발라드의 버퍼 아이콘
이 Major발라드는 Morphing(???)스킬이다.
음유가 어떠한 자세도 취해지지 않을때 선택되며,
이 스킬은 원정대가 사용하는 무기에 tactical 수치가 증가되고 outgoing 힐링이 증가한다.
이 발라드는 전투중일때만 사용할 수 있다.
음유가 결전이나 하모니(??) 자세에 있을때 이 Major발라드는 세번째의 데미지 발라드로 변한다.
무기의 tactical수치가 증가로 인해 데미지가 증가하며 전투중일때에도 개시되어 사용할 수 있다.
이 Major 발라드는 음유에게 다음과 같은 버퍼를 준다.
tactical skill 1% 향상
outgoing healing 3% 향상
노래를 부르는데 드는 마나 감소 1%,
 
 
 
발라드 버퍼 순환
발라드 버퍼는 다른 발라드가 활성화되어 각각의 보너스가 쌓이는 순환 방식으로 케릭터를
지원할 것이다.
이 순환은 음유에게 3가지 버퍼를 언제든지 활성화시켜 음유를 지원하며
선입선출의 순환방식으로 각각의 발라드는 겹쳐진다.
이것은 말로 설명하기 조금 어려우므로 몇가지 시각자료를 제공하고자 한다.
6명 그룹의 힐링인 음유는 좀더 유연하고 좋은 힐과 작은 마나 감소를 원한다.
이 음유는 Major발라드, Perfect 발라드 그리고 마지막으로 또다른 Major 발라드를 연다.
아래 그림과 같다.

전투 진행중에 음유는 마나가 빨리 사라지는 것을 인식하고 마나 저장량 증가를 원한다. 
그때  다른 Perfect 발라드를 연주한다.
보는 바와 같이, 가장 오래된 Major발라드 버퍼는 최근에 시동된 Perfect발라드에 의해 없어졌다.
연주된 다음 발라드는 오래된 버프를 없애고 최신의 자리로 옮겨진다.
이것이 새로운 발라드 버퍼 순환이다.
발라드 버퍼 순환의 가장 중요한 점은 그들이 직면하고 있는 상황에서 좋은 버퍼를 찾은 능력이
이례적으로 유연하게 받아들여 진것이다.
만약 그들이 긴 DPS 전투에 있고 힐이 필요하지 않다면 마나가 감소되는 Perfect발라드 버퍼의 활용으로
전반적으로 데미지량을 낮출 수 있다.
잠깐동안 화끈한전투(활활타길)를 원한다면 발라드를 모두 데미지로 바꿀수 있다.
아마도 그들은 각각의 발라드의 지원과 접근이 균형되기를 원할 것이다.
또한 아주 강한 힐을 원하면 모든 Major 발라드 버퍼로 바꿀 수 있다.
그 전환은 상당히 빠르고 필요할때마다 옮겨질수 있다.
 
 
음유 자세
음유는 꽤 오랫동안 자세가 없거나 결전을 발동시키는 2가지의 자세를 가졌었다.
아이센가드를 개발하면서 음유는 이제 3가지의 자세를 사용할 수 있게 된다.
이번 섹션에서 자세와 이미 가지고 있는 스킬이 변경되는 부분을 그림으로 명확하게 설명할 것이다.
 
멜로디(자세가 아님)
이제 사용을 고려해야하는 이 자세는 음유가 현재는 사용하고 있지 않다.
멜로디는 메일힐링 자세를 위해 고려되었으며 음유의 기본 자세이다.
멜로디는 본래의 능력이 아니지만 많은 힐링이 필요한 타겟을 위한 기존 몇개의 스킬이 변형된 것이다.
 
 
Melody – Anthem of the Third Age (Melody)
이 노래는 음유의 Outgoing Healing을 10% 증가시켜주고 또한 음유의 모든 스킬의 induction을
25%까지 줄여준다.
 
Melody – The Melody of Battle
이 멜로리 버전은 기존 "전투의메아리" 기술 버전이다. 이 멜로디에 있는 동안 회피율이 증가하고 
약간의 반사데미지를 제공한다. 이 기술은 원정대의 어느 구성원에게 적용될 수 있으며
도글 기술이다.  
 
Melody – Coda of Healing
이 code는 뒤에 상세하게 설명할 것이며, 가장 큰 량의 힐을 준다. 이 힐은 인덕션 타임이 없다.
Cry of the Chorus (Melody)
기본 자세로서, 조화의외침(Cry of the chorus)는 노래 및 code를 즉시 사용할 수 있게 해주고,
데미지에 보너스를 주고, 힐링과 파워코스트를 감소시켜주는
3개의 Major발라드 버퍼를 음유에게 제공해준다.
 
하모니 자세
하모니 자세는 전투중 바로 가까이에 있는 적에게 영향을 미치는 유일한 자세이다.
하모니의 기본적인 역할은 원정대 비퍼에 있으나, 이 자세에 있는 동안 힐링나 데미지를 유지시켜준다. 
하모니는 힐링을 높히거나 발라드의 데미지 보너스량을 증가키는 것을 조절한다.  
멜로디와 마찬가지로, 하모니 자세는 같은 스킬이 이제 다른 방법으로 변경된다
 
Harmony – Anthem of the Third Age (Harmony)
이 노래는 노래에 드는 소모량을 20% 감소시켜준다.
Harmony – Echoes of Battle
이 하모니 자세로,  여지껏 항상 있었던 "전투의메아리"의 기본 버전 스킬이다.
Harmony – Coda of Resonance
The Coda of Resonance는 가까기에 있는 타겟에 데미지를 높여주고 마찬가지로
가까이에 있는 원정대원에에게 힐링을 높여주는 기술이다.
 
Cry of the Chorus (Harmony)
하모니 자세중에, "조화의외침"은 음유에게 노래와 code를 즉시 사용할수 있고, 데미지 보너스 증가, 힐링 증가와 마나소모량을 줄여주는 3가지버퍼를 제공해 줄것이다.
 
결전War-speech Stance
결전은 음유의 메인 공격 스킬이다.
결전은 "날카로운 외침"의 사용시간 감소 및 치명타율 증가, 모든 발라드의 데미지 증가 그리고
모든 힐 스킬은 단지 자신에게 적용되도록 전환된다.  그것이 틀렸다면 읽지 않도록 해라
결전 자세에 있는 동안 부정적인 힐링은 없어지거나 자신에게만 힐을 할 수 있는 스킬로 교체된다. 
결전은 음유를 데미지 딜러로 변신시킨다.
그룹에서 이 문제를 완화하고자 하기 위해서는 결전을 제거하면 된다.
결전을 끄면 원하는대로 힐러가 된다. 음유가 결전을 켰을때 이전의 2가지 자세처럼
같은 스킬이 변화된다.
 
War-speech – Anthem of the Third Age (War-speech)
결전자세에서 3시대의 찬가는 call 능력치를 10% 증가시켜 준다.
War-speech – Timeless Echoes of Battle(War-speech)
결전자세에서 "영원한 전투의 메아리"는 타겟에게 더 큰 데미지를 주며 지금처럼 토글로 유지된다.
 
War-speech – Coda of Fury
Coda of Fury은 한개의 타겟에 아주 큰 데미지를 주고 음유를 위한 훌륭한 마무리 딜 스킬이다.
 
Cry of the Chorus (War-speech)
결전자세에서 "조화의 외침"은 음유에게 3개의 Minor발라드 버퍼를 제공해준다.
그것은 노래 및 coda의 즉시 시전, 데미지 증가, 힐링과 마나파워 감소이다.
 
찬가(Anthems)
아마도 찬가 스킬로 변화가 되는 음유에게 가장 크게 변경되는 부분이다.
Pre-Isengard bulid에서 찬가는 이중의 목적을 가진 스킬이었다.
아이센가드가 개정되면서 찬가는 이제 버퍼이다.
찬가는 음유나 원정대에 버퍼가 될것이며 단지 버퍼로 역할을 할 것이다.
지금 찬가는  음유가 3개의 발라드를 엑티브해야지 발동할 수 있으나 이젠 더이상 필요하지 않다.
비판적으로, 찬가는 이제 모두 동일한 지속시간을 가지며 같은 재사용시간을 공유한다;
재사용시간은 20초정도이며 지속시간은 10초정도이다.
이것은 음유나 원정대에게 찬가의 버퍼를 유지시켜주는 필요한 규칙을 더욱더 활동적으로 만드는 힘이다.
주의깊은 특성 선택에 따라 좀더 효과적으로 찬가를 사용하게하거나 유지시켜 준다.
지금 찬가는 음유가 3가지의 발라드 버퍼를 활성해야지 시전가능하다.
찬가로부터 받는 2가 이상의 영향으로 인해 몇가지 큰 놀라움이 발생했다.
그것은 코다로부터 받는 강한 이점이 더해져서 찬가가 음유를 와든처럼 보이게 할수도 있다는 것이다.
음유 클래스에서 가장 중요한 부분이 될지도 모르는 진실로 강력한 이 보너스를 받아들였다는 것은 이번
리비젼에서 가장 중요한 부분이다. 이 섹션의 마지막 부분에서 나는 몇가지 그래프를 통해 그 영향을
설명해 줄 것이다.
Anthem of Compassion(연민의 찬가)
연민의 찬가는 음유가 힐링을 하고 있는 동안 위혐의 양을 중여준다. 코다가 활성화되어 있는 동안 얻을수 있다. : 코다는 위협 0을 발생시킨다.
Anthem of the Free Peoples9(자유인의 찬가)
자유인의 찬가는 원정대의 사기 충전량을 증가시키니다. 
코다가 사용된 상태에서 활성화 되면 음유게 오랜시간동안 음유에게 작은 사기를 지원하다.
Anthem of the Third Age (Melody, Harmony, War-speech)
이것들(멜로디, 하모니, 결전)의 강력한 이점은 자세 섹션에서 논의되었다.
Melody grants - 코다가 사용되고 있는 상태에서 활성화되면 : 다음번 용기의충전(큰힐:Bloster Courage) 기술 사용시 10초동안 인덕션 타임이나 마나 감소없이 사용가능하다.

Harmony grants – 코다가 사용되고 있는 상태에서 활성화되면 : 제3시대의 찬가(Anthem of the Third Age) 기술이 제적용시킬 수 있다.

War-speech grants – 코다가 사용되고 있는 상태에서 활성화되면 : 2시대의회상(Call of the Second Age)의 쿨다운이 없어진다.

Anthem of War(전쟁의 찬가)
전쟁의 찬가는 원정대의 근접데미지량 10%로 증가, 원거리데미지량 10% 증가, 전략 데미지량을 5%
증가시킨다. 치명타율이 추가된다.
Anthem of Prowess(용기의 찬가)
이 찬가는 원정대에게 방어, 회피, 공격속도를 증가시킨다. 코다가 사용되고 있는 동안 활성화되면
대의명분(Noble Cause)의 쿨다운이 없이 사용가능하다.
Anthem of Composure(냉정의 찬가)
냉정의 찬가는 원정대에게 저항률(resistance rating)과 전략완화를 증가시켜준다.
코다가 사용되고 있는동안 활성화되면  Coda applies a short power over time restoration to the Minstrel.
  Anthem Coda Influence(code 영향)
Anthem of Compassion 위협 요소를 0으로 만듬
Anthem of the Free Peoples 긴 시간동안 음유에게 작은양의 사기 충전
Anthem of the Third Age (Melody) 10초동안 용기의 충전을 자유롭게 사용(마나소모 및 인덕션 시간 없이)
Anthem of the Third Age (Harmony) On critical restores the Anthem of the Third Age (Harmony)
Anthem of the Thrid Age (War-speech) 제2시대의회상( Call of the Second Age) 사용시간 제거
Anthem of War 치명타율 증가
Anthem of Prowess 대의명분(grants Noble Cause) 효과를 얻는다.
Anthem of Composure 긴 시간동안 작은양의 마나소모량 지원
 
Codas(코다들)
 
Having just talked about how these new skills are altered by both stance and anthem it seems that we should discuss what the codas actually do. This is a new Minstrel mechanic that takes a nod from some of the previous functionality that the Anthem used.
 
The coda looks at all anthems that the Minstrel is currently running, applies any of the effects that it should apply to the Minstrel and removes any existing anthems and ballad buffs from the Minstrel. It also has a core ability based off of the stance that the Minstrel is currently using. Codas require that the Minstrel possesses three active ballads before they can be used.
To ensure that you are getting the most out of your Coda skills, you should always make certain that there is at least one active anthem on your character at a given time.
 
 
Other Skill Changes
So far we have discussed the revisions to stances, ballads and anthems, as well as the addition of codas, but what about the other skill changes that must be coming with the Isengard revisions? In this section, we will highlight the other changes that are coming to the skills that Minstrels use on a battle to battle basis.
Cry of the Valar(발라의 찬가)
이 예전의 찬가는 이제 외침(cry)이다. cry와 call의 차이점은 결전(war-speech)의 시전여부에 따른 사용가능성이다. 이것은 "발라의 찬가" 시전시 이젠 발라드가 필요없으며 어느 자세(stance)에서도 사용할 수 있다는 의미이다.
Cry of the Wizards(마법사의 찬가)
Another convert from anthem to cry, Cry of the Wizards, once acquired, can be moved into the basic rotation for all Minstrel builds.
Song of Aid(도움의 노래)
Class abilities that are opened while Song of Aid is active are consistent with the changes made to all classes. Skills or abilities unlocked are a little more potent in some cases.
Story of Courage
The skill is renamed from Cure Fear to Story of Courage; this was done to fit more in line with the terminologies used for the Minstrel class.
Story of the Hammerhand and Song of the Hammerhand
Lyric of the Hammerhand was renamed to Story of the Hammerhand. Story and Song of the Hammerhand have been altered to allow for the protective effect to no longer drain power in place of morale. Instead, each skill now applies a damage absorbing morale bubble on the Minstrel that will last for 30 seconds. The skills can be used very often, but will cost 5% of your power to cast. However, if the bubble expires (completes its duration without being destroyed) the power spent to create the bubble is restored to your power pool.
Gift of the Hammerhand
Like the Story and Song of the Hammerhand, the Gift of the Hammerhand is now a damage absorbing morale bubble that lasts for a short time (10 seconds) and will prevent the target from receiving morale damage until it either expires or is destroyed by taking more damage than it can absorb.
Invocation of Elbereth
This skill was formerly called Cry of the Valar. With Anthem of the Valar becoming Cry of the Valar, one skill had to have a name change. Since this skill literally invokes the name of Elbereth to drive fear into your enemies, we renamed it accordingly.
Call to Greatness
Changes with classes have changed the effects granted by Call to Greatness. Minstrels, for example, who are now called to greatness are given +10% to their Outgoing Healing and reduce the reset time on Chord of Salvation by 5 seconds.
Tale of Battle
Changes to the way that resistances are handled increased the value of this tale by turning the wound resistance into a bonus that now affects all resistances instead.
There are other skills that have changed too, but the changes are very minor or simply beneficial in that the reset timers have been reduced. Most of the renaming matches the new convention of using “improved” in the name of the improved skills instead of renaming them entirely.
 
Traits and Trait-lines
또다른 중요한 변화는 Trait와 Trait-line이다. 새로운 발라드 시스템에서 3개의 뚜렷한 trait line과
Other important changes to the Minstrel are taking place in the traits and trait lines. The changes here are to support the three distinct trait lines and highlight the flexibility present in the new ballad system. Any traits not listed here have not been adjusted and will continue to function as they always have.
Watcher of Resolve
Life Singer moves from providing a discount in power costs and gains an increase to the critical chance for your healing spells. The trait also increases the bonus received to healing from all ballad buffs.
Silver Tongue loses the reduction in song cooldowns and increases the magnitude of your healing critical effects.
Subtle Movements trades the ability to lower the threat generated by skills and instead modifies Bolster Courage to no longer suffer setbacks when taking damage.
Improved Song of Soothing now removes the induction time of Song of Soothing and increases the radius of the ability by 5 meters.
Improved Raise the Spirit, in addition to reducing the cooldown and induction time of the skill, also adds a 10% bonus to healing.
The Watcher of Resolve trait line changes are fairly impactful and extend throughout the set bonuses. The capstone remains the same, but the two-set bonus becomes a 5% bonus to all outgoing healing. At the three-set bonus the Major Ballad bonus gains a 1% increase and Chord of Salvation gains a 10% bonus to healing and the four-set bonus provides the Major Ballad buff with an additional 2% bonus to healing, the Minstrel also gains another 10% bonus to outgoing healing and the Anthem of Compassion, once cast, will remain active on the Minstrel for as long as they are in combat or do not use their coda.
The Protector of Song
Absolute Pitch trades the ballad duration buff for an increase in the bonus power reduction offered by all ballad bonuses by 1%.
Heralded Saviour loses the bonus duration of Song of Aid and gains an increase in the healing done by Herald’s Strike when Noble Cause is active.
Flow of Harmony trades the power per second cost of tales for a reduction in the cost of anthems.
Battle-hymn loses the bonus morale generation that it once gave to Cry of the Valar (this is moved to the skill) and gains bonuses to the armour and evade ratings that the Anthem of Prowess offers to the fellowship.
Lyrics of Bravery now increases the resistance and the tactical defence of the Minstrel.
Smooth Voice is altered to now allow anthems to cool down 5 seconds faster and reduces the cost of all ballad skills.
Heralded Resolve replaces the minor self morale restoration to Herald’s Strike with a minor power restoration instead. This works only on Herald’s Strike(s) used without Noble Cause.
Glorious Anthem now increases the duration of all anthems by 5 seconds.
The Protector of Song trait-line maintains the Master of Tales capstone and moves the two-set bonus to a 20 second reduction in Call to Greatness. The three-set bonus reduces the cooldown on all anthems by 5 seconds and increases the reduction in power cost offered by the Perfect Ballad buff by another 1%. The four-set bonus now reduces the cooldown on Anthems by another 5 seconds and increases the duration by 5 seconds. In addition, it also decreases the cost of anthems and further increases the power reduction by another 2%. Finally, it also makes Anthem of the Third Age (Harmony) is permanent while in the Harmony stance.
The Warrior-skald
Discordant Melody replaces Harmonious Melody and provides a bonus to the critical chance of Minor and Perfect Ballads.
Powerful Voice now decreases your target’s resistance rating against your War-speech calls.
Light in the Dark provides a damage bonus to ballads and codas and also increases the damage bonus offered by all ballad buffs by 1%.
Armour of Song replaces the trait allowing the Minstrel to wear medium armour. This is a significant change and we have instituted a method to replace medium gear with light in the game. The change to this trait allows us to create better armour sets for each of the classes and the overall effect allows the Minstrel to achieve better values on their armour rating.
Enduring Morale increases morale and when in War-speech gives your calls a chance to allow for your healing to be used on targets other than yourself. This skill mirrors the ability that the Power of Song granted with healing skills unlocking War-speech calls.
The Warrior-skald trait-line undergoes some minor changes. The capstone remains the same. The two-set bonus increases the damage bonus on the minor ballad damage buff by 1%. The three-set bonus is unchanged and the four-set bonus now increases the ballad damage by 25% while also increasing the damage bonus on theMinor Ballad buff by 2%. Finally, the Anthem of War will also become permanent when in War-speech.

 
Changes to Instruments
With the changes to the nature of the Minstrel we also needed to take a pass at all the instruments that are available. These changes are listed here.
Instrument Modifier (Base) Modifier (Critical)
Cowbell Ballad and Coda – Damage
Ballad, Cry and Coda – Power Cost Reduction
Threat Reduction
Horn Healing – Critical Bonus
Threat Reduction
Anthem – Power Cost Reduction
Clarinet Healing – Critical Bonus
Healing – Power Cost Reduction
Threat Reduction
Bagpipe Ballad and Coda – Critical Chance Threat Reduction
Theorbo Healing – Bonus Threat Reduction
Drum Ballad and Coda - Damage Threat Reduction
Flute Ballad, Cry and Coda – Power Cost Reduction Threat Reduction
Harp Anthem – Power Cost Reduction Threat Reduction
Lute Healing – Power Cost Reduction Threat Reduction
 
Conclusion
The metamorphosis that Minstrels have undergone is likely to seem overwhelming. I expect that some folks are not going to appreciate the changes for some time. I am confident, however, that the changes are going to be much easier than they appear on paper and will allow for the Minstrel to feel more active and viable during play.
 

 
* 집에서 할려고 하니 연결이 안되네용 ㅠㅠㅠ

guest님의 댓글

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평갑... 셋템 입으면 어차피 쓸모도 없어지는데 다른걸로 바뀌면 차라리 잘된거라 생각되네요.

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