결제 요청(특히 카드등록 에러)을 위한 티켓 발송 주소 정보
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작성자 Meong 쪽지보내기 메일보내기 자기소개 아이디로 검색 전체게시물관련링크
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진짜 별로 중요하지 않은 정보겠지만, 예전에 묻고 답하기 게시판에도 한번 올린적이 있는데 반온 공홈 사이트의 대대적인 개편으로 뭔가 확 달라졌습죠. 티켓을 발송할 수 있는 url을 찾기 힘드실 것으로 사료되어 북미로 새로 넘어오신 분들 가운데 VIP가 되고 싶은데 전화할 엄두가 안난다 싶은 분들을 위해 짤막한 정보를 알려드리고자 이래 글을 냄깁니다.
http://support.turbine.com/ics/support/default.asp?deptID=24001
먼저 위 링크로 접속하시면, 다음과 같은 화면이 뜨는데..
리본메뉴 중에 support center를 클릭합니당.
다음.. submit a ticket 클릭
클릭 후에 뭔가 입력할 수 있는 폼이 뜨는데요..
저대로 입력하시면 됩니다~
그리고 스샷에는 첨부가 안됐지만..
맨 아래에 Email Notification 옆에 체크박스 표시되어있고 체크되어있으니 따로 건드리지 않으시면 되겠습니다~
다 입력한 다음에 finish>> 버튼 클릭!
그럼 다음과 같은 화면이 뜹니다..
이제 답 메일을 택배 기다리듯이 기다립니다.. inquiry number가 오면 팩스로 한걸음에 달려가는거져~
아놔.. 이 화면 스샷찍으려고 finish>> 클릭해서 얼떨결에 다시 카드등록하게 생겼네여........
그럼 1g이라도 도움이 되셨기를...
※ 내용 추가
방금 메크로 답메일이 왔는데요..
예전엔 inquiry number도 같이 왔었는데 지금은 따로 알려주질 않네요..
대신 답메일 왔을때 Ticket #24001-23406 - Turbine Customer Support
이런식으로 제목이 써있었는데 이것도 같이 적어줘야하네요
Greetings XXX,
Thank you for contacting Turbine Account Management.
This automated email has been sent to confirm that we have received your help request. Additionally, we are providing the following information because of the Request Type that you selected.
Account Management can be faxed at 1-781-407-4228. If you do this, please include the following details:
· The ticket number from the subject line of the email(s) you have received from
Accounts Management
· The username of the account (that is used to log into the game)
· The first and last name on the credit card (please include any initials)
· The full 16 digit credit card number (15 digits for American Express)
· The expiration date of the card
· The 3 digit security code on the back of the card (the 4 digit code from the front
for American Express)
· The billing address as your credit card company has it on file. Please be sure to
include the street, any apartment numbers, city, state/province/area, country and
postal code
Please do NOT email your card information, as we cannot accept credit cards via email.
If you have any additional questions or concerns, please reply to this email, and we will be happy to assist you.
Important: When replying please do not modify or change the "subject" line in order to ensure the fastest response.
Thank you,
The Turbine Account Support Team
Turbine, powered by our fans.
랄랄랄라 |
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